erñabekolatok

ALBISTEAK

ARNASKETA TAILERRA

Arrasate Herri Eskolako Guraso Elkarteak antolatutako tailerraren iformazioa duzue hemen.

Matific

Arrasate Herri Eskolako ikasle bat 2. geratu da  Matificek antolatutako estatu osoko 2021 Matematika Olinpiadetan.

Matific matematikako online jardueren bilduma bat da, ikasleei aurkikuntzaren bidez problemak ebazten eta pentsamendu kritikoa lantzen irakasten diena.Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleentzat pentsatua eta curriculumera egokitua den matematika plataforma da.

ZORIONAK TXAPELDUN !

Adimen Emozionala

Arrasate Herri Eskolako Guraso Elkarteak antolatutako hitzaldia. Sarrera doan da.

Ipuin Astea 2021

"IPUIN ASTEA" ospatu dugu  eta aurten ere , LELO ETA MARRAZKI LEHIAKETA antolatu da.

ZORIONAK eta MILA ESKER parte hartu duzuen guztioi !

Autengo lelo irabazlea :
"LIBURUEN SALTSAN EUSKARAREKIN DANTZAN"

Mara Madinabeitia

Marrazki  irabazleak:

Mariam Tahir eta Tasnim Zoumi.

A.H.E ERE HARRO !

ERÑABEKOLA-TOK

DATORRENA DATORRELA

HAU AMAITU DA,